środa, 16 maja 2012

Wygrana juhhhhhhuuu!!!/ Win, win,win (photo contest)

Ta wiadomosc dotknela mnie jak fala cieplego powietrza, niektorzy zwa to wielkim szczesciem. Dostalem wiadomosc, ze moje zdjecie z polnocy Rozji zdobylo glowna nagrode w kategorii przyroda w konkursie fotograficznym Grand Press Photo.Nie znajduje slow jakimi moge ubrac ten stan kiedy tak fajnie sie kreci w glowie. Kategoria o tyle dla mnie istotna ,ze z zamilowania i wyksztalcenia jestem przyrodnikiem. Zalanczam owe zdjecie. Bylo dzis odebranie nagrod w Warszawie. Napisalem do kilku znajomych by mnie tam zastapili/reprezentowali.Niestety nikomu nie pasowalo, a ja jestem 8000km od stolicy. Jutro kupuje mocna rosyjska wodke o aromacie szyszek cedrowych.Ojjj po tym to dopiero glowa bedzie sie krecic.

3 komentarze:

machy pisze...

Gratuluje, trafiłem na Twój blog kiedyś przez przypadek, ale dodałem do kanału rss.
Bardzo sie ciesze z Twojego sukcesu, tym bardziej ze zdjecie jest naprawde wyjatkowe - choc innych w tej kategorii jeszcze nie widzialem :)

pozdr!

M.

Justyna pisze...

jestem z Ciebie bardzo dumna. justyna

Velv pisze...

gratuluję (: uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia