sobota, 20 marca 2010

Podziekowania

NApisalo do mnie kilka obcych osob.Chce podziekowac za listy i komentarze.Milo,ze moje wypociny sie podobaja.Od prawie 5 miesiecy przemierzam moj ulubiony kontynent Azje.Fotografuje glownie ludzi spotkanych po drodze.Setki spotkan,niepowtarzalni ludzie,goscinnosc niespotykana w Europie.Juz wie,ze po tylu odwiedzonych miejscach,po wielu niezwyklych spotkaniach a przede wszystkim po czasie mieszkania w Azji bedzie mi ciezko odnalezc sie w Polandzie.Ciesze sie,ze od lat jest przy mnie garstka dobrych znajomych,przyjaciol,towarzyszy mojego przewrotnego zycia.Wam tez dziekuje za smsy i ze Was znam.Ot taka chwila szcerosci mi sie przytrafila.

2 komentarze:

Ewa 伊娃 pisze...

Ja, juz niedlugo, wracam do Polski na jakis czas i boje sie okropnie - po tylu latach w Azji .... :)) Pozdrwienia cieple !

Ewa 伊娃 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.